13 Şubat 2014 Perşembe

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM

Merhaba
Bu sefer ufak bir alışveriş yazısıyla buradayım.
Sevgili Sihirli Mavinin şurada ki yazısını okuyunca hemen siteye üye oldum.Ve gördüğünüz ürünleri çok uygun bir fiyata aldım.Verilen kodla alışveriş yaparsanız 15 tl üzerine 10 tl indirim ve göz makyaj temizleyicisi, dudak nemlendiricisi ve deneme boy nemlendirici krem hediye geliyor.Üstelik kargo bedavaydı.

Ben uzun bir zamandır saç dökülmesine karşı bir şampuan ve alüminyumsuz bir roll-on arıyordum.Daha kullanmaya başlamadım ama umarım memnun kalırım.
Şampuana 23.90 tl roll-on 10.90 tl idi.Üzerine 10 tl indirim kargo bedava ve hediye ürünler geldi.Üstelik attıkları bir maille tekrar indirim kodu gönderdiler.Şimdi tekrar bir şeyler almaya gidiyorum :)

İyi alışverişler



2 yorum:

sihirlimavi dedi ki...

Güle güle kullan Sibelcim.
Bu arada ben hala aynı kodla indirimli alışveriş yapıldığını biliyorum. Acaba sana gönderilen indirim kodu, senin üyeliğine özel mi?

Unknown dedi ki...

Evet canım tek kullanımlık bir kod göndermişler.Ama aynı özellikte.75 tl üzerine 10 tl indirim veriyor gene.Üyeliği yeni açtığım için gönderdiler galiba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...