9 Eylül 2013 Pazartesi

SELANİK IZGARA VE STEAKHOUSE

Bir arkadaşımızın tavsiyesiyle beraber yemeğe gittik pazar akşamı. Kendisi daha önce gidip çok beğenmisti hatta anlata anlata bitiremedi. Gidip görünce hak verdik bizde. 
Millet olarak çok pişmiş kurumuş ete alışkınız malum. Burada ise tam tersi etlerle karşılaştık. Hep bahsedilen pişmiş ama kurumamış, suyu içinde kalmış lezzetli etler hazırlamışlardı. 
Gurme değilim tabi ki çokta anlamam ama yolunuz düşerse bir uğrayın derim ben. Hem yemeklerden hem de ortamdan memnun kalacaksınız bence 



                     Yemeğe hazır eş 


Ve günün kombini

Gömlek Koton
Pantalon Stradivarius
Babet Diesel
Çanta Gucci
Saat Swatch
Gözlük Armani


9 yorum:

El ele geziyoruz... dedi ki...

oyy acıktım...müthiş görünüyor :)

http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/09/neler-yaptm-neler.html

Unknown dedi ki...

Hemen bi porsiyon ismarlayalim :)

Unknown dedi ki...

çok lezzetli gözüküyor bu arada blogunuzu yeni keşfettim çok gzüel bide çekilişine yatişsem ne güzerl olurdum :)

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
Dediğiniz çok doğru et pişirmeyi bilmiyoruz. Eti mühürlemeden pişirince suyu uçup gidiyor kuru yavan bir eti kemirip duruyoruz sonra:=)

Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

www.neclasolen.com

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Afiyet olsun.Nerede bu Selanik Izgara?

Unknown dedi ki...

Çorlu'da Gamze hanim :) yolunuz duserse ugrayin derim

Unknown dedi ki...

Bi daha cekilis yaparsam ona katilirsin insallah Edacim :)

Cok memnun oldum Necla hanim :)

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Henüz gidemedik bende çok merak ediyordum :) etleri görünce iştahım kabardı ilk fırsatta gideceğiz :)

Unknown dedi ki...

Pisman olmazsin Gözdecim :) mutlaka ugrayin bi ara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...