5 Mayıs 2013 Pazar

YALI RESTORANDA KAHVALTI

 1 Mayıs tatil olunca biz de bir değişiklik yapıp arkadaşlarla kahvaltıya gitmeye karar verdik.Çorlu-Çerkezköy yolu üzerinde bulunan Yalı Restoran'a daha önce giden arkadaşlarımızın tavsiyesiyle yola çıktık.
Giriş kapısını yenileme çalışmaları vardı sanırım.İnşaat halinde gibi gözüküyor ama restoran aslında açık :) önünden geçerseniz kapalı diye geri dönmeyin.
İçeri girip kendimize güzel bir yer ayarlayıp oturduk.Aslında hafta içi kahvaltı servisleri yokmuş.Ama bizim için ortaya bir serpme kahvaltı hazırladılar.Çok zengin bir kahvaltı olduğunu söyleyemeyeceğim ama biz biraz habersiz geldiğimiz için durumu çok dert etmedik.
Asıl pazar günleri olan brunch çok zengin ve lezzetliymiş.Biz de bir pazarımızı buraya ayırmaya karar verip kahvaltımızı yaptık.



Etrafın güzelliği bizi kahvaltıdan daha çok büyüledi.Ağaçlar içinde yapay şelalelerin arasında bulunuyor masalar.Ağaçlar hem gölgelik hem perde görevi görüyor bir bakıma.
Oğlumda yemeğini yedi açık havaya dayanamadı uykuya daldı :)


Bu gezimiz biraz ön izleme gibi oldu.Gerekli bilgileri aldık.Şimdi uygun bir zamanda hem kahvaltı hem akşam yemeği için  tekrar yola koyulmayı bekliyoruz.



4 yorum:

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

ben o uyuyan miniği yerim ama:) maşallah rabbim nazarlardan korusun inşallah

Unknown dedi ki...

:) aminnnn teşekkür ederiz güzel dilekleriniz için

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Blogunuzla tesadüfen karşılaştım ama çok sevindim çorluda yaşıyorum, bu taraflarda mı yaşıyorsunuz

Sevgiyle
www.pembekopuktasarim.com
gozdeninmasaladasi.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Merhaba
Evet Corlu'da yasiyorum :) bende cok sevindim buralarda blog yazanlari merak ediyordum acikcasi. Memnun oldum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...