22 Mayıs 2013 Çarşamba

BİZ BU HAFTA SONU #4

Son iki hafta sonumuzun özeti olacak bu yazı.Neden derseniz gayet koşuşturmalı günler geçiriyorum bu aralar.
Ve tempom mecburen giderek artacak çünküüüü oğlum bize sürpriz yaptı ve iki diş birden çıkardı :)
Bu da diş buğdayı hazırlıkları başlasın demek oluyor benim için.
Ama öncesinde 2 hafta önce abimizin kızının doğum günü vardı.Cumartesi günü oğlumla hazırlandık kutlamaya gittik.


Şu yazımda paylaştığım, bu parti için diktiğim yelekli papyonlu body sini giydi oğlum :)

  
Ertesi gün anneler günüydü.Benim için belki de bu güne kadar ki en önemli anneler günüydü.Çünkü benim ilk anneler günümdü :) Eşim de beni yemeğe götürdü sağolsun.
Bu aralar uğrak yerimiz olan Piknik adlı restorana gittik gene.
Hem yemekleri hem ortamı hem çalışanları açısından gayet memnunuz buradan.Zaten içli köftenin güzelliği bazı şeyleri anlatıyordur :)


 Yedik içtik eğlendik.Oğlumda pek sorun çıkarmadı neyse ki.Bu kadarı gayet güzelken daha güzel bir şey oldu.Madem ilk anneler günü hatırası kalsın demiş eşim ve bana çok güzel bir kolye almış.Eşim alır da ben beğenmem mi? Sık sık takacağım bir kolyem daha oldu hem de güzel bir anıyla.


Ertesi hafta 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik Ve Spor Bayramı'mızı kutladık.Tabi bu günün bizim için bir önemi daha vardı.Babamızın doğum günüydü.Bir kaç gün önceden sürpriz için hazırlıklara başladım.
Tam 10 senedir beraberiz ama daha önce hiç sürpriz yapmamıştım ona.Daha çok şaşırması için bir gece önce yani 18 mayısta sürpriz yapmaya karar verdim.Gizliden arkadaşlarına haber verdim.Oğlumla beraber fotoğrafımızın olduğu bir pasta yaptırdım.Ama çekmeyi unuttum :( 
Ve arkadaşlarımız pastayı alıp gizlice sitenin havuz başına oturdular.Bende yürüyüşe çıkalım bahanesiyle onu dışarı çıkardım.Önce inanamadı neler olduğuna :) Bir bana bir arkadaşlarına baktı.Sonra 'sürpriz doğum günün kutlu olsun' şeklinde açıklama yapınca anladı durumu :)

İlk fotoğrafta bir anda gizlice çekildi.Şok ve şaşkınlık anımız :)


Sonra mumlar üflendi parti başladı :)





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...