1 Nisan 2013 Pazartesi

CLİNİQUE ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTESİ AÇILMIŞ


Merhaba bir kozmetik alışverişiyle daha karşınızdayım :) Halen  Maybelline Affinitone kapatıcıyı kullanıyorum  ama bitmek üzere.Bende ne yapsam yeni bir marka mı denesem? Yoksa yıllardır kullandığım Clinique Line Smoothing Gözaltı Kapatıcısına mı devam etsem? Gibi düşünceler içerisinde internette dolaşırken yine bir Clinique ürünü olan All About Eyes Concealer'ı denemeye karar verdim.

Markanın online alışveriş sitesi açılmış üstelik açılışa özel kargo ücretsiz ve sizin seçeceğiniz 2 adet seyahat boy ürün hediye geliyor.Bende ilk alışverişimi gerçekleştirdim böylece.


Sitede yazılana göre;

Çok amaçlı gözaltı kapatıcısı, gözaltındaki şişlik, morluk ve koyu halkaları anında ortadan kaldırır. 
Uzun süre etkili, nemlendirici içeren formül ince çizgileri anında kapatır. 
Yağsızdır. Oftalmoloji testinden geçmiştir.
  • Formül: Likit Gözaltı Kapatıcısı
  • Kapatıcı: Tam
  • Faydaları: Gözaltı şişlik ve morluklarını anında yok eder.



Daha önce kullandığım Clinique Line Smoothing Gözaltı Kapatıcısı için ise şunlar yazılmış;


Çizgi ve kırışıkları doldurmadan "köprüleme" yöntemi ile pürüzsüzleştirir, kapatır. Anında daha genç bir görünüm kazandırır. Aydınlatıcı içeriği, gözaltı morluk ve şişliklerinin kapatılmasını sağlar. Daha eşit bir cilt tonu oluşturulmasını sağlar. Oftalmoloji testinden geçmiştir. Uzun süre kalıcıdır.
  • Formül: Likit Gözaltı Kapatıcısı
  • Kapatıcı: Orta derecede
  • Faydaları: Çizgi ve kırışıkları pürüzsüzleştirir



Line Smoothing Gözaltı Kapatıcısından gayet memnundum ben bakalım bu ürün nasılmış.
Hediye olarak seçtiğim ürünlerse;
 Take the day off 30 ml göz ve dudak makyaj temizleyicisi: Daha önce kullandığım memnun kaldığım bir ürün
Clarifying lotion 2 30 ml: Bunun büyük boyunu halen kullanıyorum.Tatile gittiğimde kocaman şişeyi taşımamak için bu boy gayet yeterli.

Mutlu Haftalar




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...