20 Mart 2013 Çarşamba

PİSA


Gezi yazılarıma devam :) Floransa'dan önce Pisa'ya uğradık. Uğradık diyorum zaman sıkıntısından dolayı 1 saat anca gezebildik. Bu sürenin çoğunu da Pisa Kulesi'nde harcadık :) Trenden indikten sonra hemen önünüzde bir şehir haritası bulacaksınız. Bu haritadan kulenin yerini kolaylıkla bulabilirsiniz. 

Yolda bizi bir süpriz de bekliyordu. Zaten gittiğim her şehirde memleketimden manzaralarla karşılaştım. Yiyecek bir şey bulamadığınızda ya da güvenemediğinizde kurtarıcı olan mekanlardan biri daha :)



Kısa bir yürüyüşten sonra kuleye ulaştık.Daha önce fotoğraflarını kim bilir kaç kere gördüm ama yanına gitmek çok farklıymış.Ben daha şehrin dışında izole bir yer hayal ediyordum ama evlerin arasında park alanı gibi bir yerde bulunuyor kule.Dört bir tarafı tipik Pisa'yı ben devirdim pozları vermeye çalışanlarla dolu :) Bu akıma biz de uyduk bir iki defa da biz devirdik Pisa'yı :)





4 yorum:

Belleeamie dedi ki...

cok sekersin :)
belleeamie.blogspot.co.uk

Unknown dedi ki...

ah ahh zayıf günlerim :)
ben eskiden neydim beee :)

Şepşeker dedi ki...

Fotoğraflarda gezide harika olmuş canım ;-)

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim sepseker :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...