10 Mart 2013 Pazar

MİGROS KADINLAR GÜNÜ İNDİRİMİ

Migros kadınlar günü için cilt bakım ürünlerinde %50 indirim yapmış. Sanırım sadece bu hafta sonuna özelmiş. Gezerken öğrendim ve bir kaç parça üründe ben alayim dedim. Bazıları meraktan bazıları stok amaçlı ama hepsi uygun fiyatlı güzel bir alışveriş oldu benim açımdan :)

Nivea Visage Yüz Maskesi 2,75 tl:Nivea yüz maskelerinin farklı çeşitlerini denemiştim. Bunları ilk defa kullanacağım. Bakalım işe yarıyor mu?

Nivea BB Krem 12,95 tl:İlk defa bir BB krem kullacağım görevli bayan çok övdü :) mucize ürün olmasından şüphelendim :)

Nivea Lip Repair 3 tl: Bu stok olarak alındı

Clean&Clear Siyah Nokta Temizleyici 6,95:Doğum sonrası nedendir bilmiyorum siyah noktalarla başım belada. Umarım işe yarar. Fiyatı çok uyguna geldi.

Vaseline Krem 2,75 tl:Bu hafta bir çok blogda ürün tanıtımlarını görünce denemeye karar verdim. Kokuları gerçekten güzel

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...