12 Mart 2013 Salı

HEDİYELERİM GELDİ #2

Koyukırmızım'ın hediyeleşme etkinliğine katılmıştım bildiğiniz gibi.Çekiliş sonucu sevgili acemibayan ile eşleştik.Böylece hem yeni bir arkadaşım hem de birbirinden güzel hediyelerim oldu :)

Hem beni hem oğlumu düşünmüş Aysel teyzesi.İlk resim paketli halde hediyelerimiz

Bu resimde açık hallerini görüyoruz.Yeğeninin doğum günü için hazırladığı keçe baykuşlardan bana da göndermiş :) hemen astım davlumbazın üzerine.Bunun yanında çok güzel bir takım,küpe,duş jeli,krem ve mum ve bayıldığım baykuşlu bir kolye göndermiş :) Bunu gerçekten çok beğendim.


Giray'ımı da düşünmüş oğluma da çoook güzel bir takım göndermiş teyzesi.Güzel günlerde giyip teyzesini anacağız oğlumla.



Her bir hediyemi çok beğendim ve hepsini tek tek kullanacağım kesinlikle.Çok teşekkürler acemibayan

3 yorum:

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

hediyelerin çok güzelmiş canım iyi günlerde kullan

Unknown dedi ki...

bende çok beğendim teşekkürler

acemi bayan dedi ki...

sende güle güle kullan cnm hediyelerini:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...