6 Mart 2013 Çarşamba

BREVİ B-FUN MAMA SANDALYESİ


Oğlum doğmadan önce karar vermiştim mama sandalyesi almaya. Hem ileride mama sandalyesi olsun hem de  oğlum küçükken üzerinde yatırabileceğim bir model istiyorum. İnternetten uzun uzun araştırmalar yaptım. Sonunda kafamda bir model belirledim ve Forum İstanbul'a doğru yola çıktık.

E-bebek'te belirlediğim model vardı ancak fotoğraflarında gözüktüğü gibi değilmiş malesef.Hem oturma yeri küçüktü hem de ayakları çok sağlam durmuyordu.Bizde napsak napsak diye düşünürken mothercare mağazasına girdik ve Brevi marka  B-fun mama sandalyesinin indirimde olduğunu gördük.Aslında bu markayı hayatımda ilk defa o an gördüm.Sağlam mıdır?Kaliteli midir?Nedir?Ne değildir hiç bir fikrimiz yoktu.Baktık, salladık, ittirdik, döndürdük gayet sağlam gözüktü.Oturma yeride diğer mama sandalyelerine göre daha genişti.Fiyatıda 550tl civarlarında 360tl gibi bir rakama düşmüştü sanırım.İndirimdeyken ve beğenmişken alalım dedik.

Gayet mantıklı bir karar verdiğimi kullandıktan sonra anladım.Tam istediğim gibi tamamen yatabiliyor.Ayakları gayet sağlam kolay kolay sallanmıyor.Ön kısmı tekerlekli olduğu için odalar arası taşıyabiliyoruz.Büyüdüğünde üzerinde durup da yemek yer mi bilmiyorum ama şimdi biz yemek yerken uslu uslu üzerinde yatıyor.Ben mutfakta iş yaparken o da yanımda durabiliyor.Üstelik üzerindeki oyuncakları da yeni yeni fark etmeye başladı.Onlarla konuşup uzanmaya çalışıyor.İyi ki almışım diyorum şimdi.Eğer mama sandalyesi almayı düşünüyorsanız bu şekil tamamen yatabilenlerden alırsanız rahat edersiniz.Benden söylemesi :)

Bunlarda mama sandalyesinde uyuyan kuzu :)




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...