4 Mart 2013 Pazartesi

BAL KABAKLI HURMALI KEK

Lezzet patlamasına hazır mısınız? İlk defa komşum yapıp getirmişti buna benzer bir kek.O zaman çok beğenmiştim ama sonra unutmuşum.Bugün Zeymurancafe 'nin tarifini gördüm ve hemen yapayım dedim.

Ben tarifi biraz değiştirdim evdeki malzemelere göre.Zaten biraz kabak tatlısı kalmıştı. Hem onu değerlendirdim hem de kek yapmış oldum.Kalan kabak tatlısını püre haline getirip kullandım.Normalde 1 su bardağı şeker kullanırdım kek için şimdi 1\2 bardak şeker kullandım.Ve kakao yerine yine evde bulunan hurmaları doğrayıp kullandım.  


Malzemeler;
2 yumurta
1\2 bardak şeker
1\2 bardak yağ
1\2 bardak süt
1 bardağa yakın püre kabak
7-8 doğranmış hurma
aldığı kadar un
kabartma tozu
vanilya

Yumurta ve şekeri çırptıktan sonra malzemeleri sırayla ekledim.Unu en son ekliyoruz ki çok cıvık ya da çok katı bir hamur olmasın.

175 derecede pişirip afiyetle yiyoruz :)



2 yorum:

hanife dedi ki...

Elinize sağlık kek çok güzel görünüyor..
Bloğunuzu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim...

Unknown dedi ki...

teşekkürler :)
denemenizi tavsiye ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...